2 1/2 veckor till San Francisco

Sa det ar mindre and 2 1/2 veckor kvar tills jag och Malin (Froberg) intar Californien.
Det ska bli sa otroligt skont, roligt spannande behover jag forklara mer...?
Det ar helt sjukt hur mycket som har hant under bara ett kort litet ar, vart tog tiden vagen.
Visst det kandes dom om tiden var en jatte langsam i cali och NY men sa fort jag hittade ratt familj och ratta plats sa kanns det som om tiden bara har forsvunnit.
Jag kanner mig sa redo att komma hem, kanske kanner mitt undermedvetna att jag ar fardig med min personliga tillvaxt for ett tag fram over. Aven fast det kommer att bli otroligt jobbigt att saga hejda till familjen och mina underbara sa alsklingar ( Anna och Jonathan) sa vet jag att det inte kommer att vara sista gangen jag ser dom.
Sa jag har borjat att forstatt att det inte bara ar i mitt liv som det har skett manga forandringar utan aven i allas dar hemma. Sa om jag fumlar och verkar vara helt omedveten om en storhandelse sa ar det med storska sannolikhet for att jag ar det ocksa. det kommer att ta lite tid att komma ifatt med allt. Sa jag tycker att bet absolut maste ske en tjejtraff som enbart ska innehalla skvaller och skratt.
Gud vad mycket jag saknar er alla dar hemma men du sa borjar min resa att narma sig sitt slut.
Den 25 Maj sa kommer jag att satta mina fotter pa svensk mark igen, vilket jag ser fram emot. Forhoppningsvis sa kommer dom att vara stadiga men vi flyger fran Las Vegas och det finns ju en risk att en eller flera drinkar fortfarande kan finnas i varat system.
Sa vi ses snart Sverige, men fram tills dess ta det lungt och ha det bra
Malin

Kommentarer
Postat av: Maria

So looking forward to it!!! Vi har så mycket att ta igen:) Miss you like crazy, lots of love!

2011-04-26 @ 22:12:55
Postat av: Anna-Karin

Nu är det nära :) kram

2011-05-04 @ 15:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0