Tisdag

Sa igar var det Carolines fodelsedag, sa for att fira det sa akte, Jag, Joy och Caroline till Laguna Beach for att ata och fira. Resturangen lag just vid stranden och det var ett speciall erbjudande tva hamborgare till priset av en. snacka om att det blev mycket mat!
Efter maten tog vi oss en promenad langst stranden. Vi maste gora om det igen, forhoppningsvis kan alla folja med da.

idag tanker jag ta mig en promenad och utforska omradet lite. sen jag forsoka fa passet till poolen av Allie.
Skulle vara kul att bara ligga vid poolen en hel dag.




Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Malin!

Det låter ju som att du har det toppen, vad roligt!

Det verkar som att din familj tagit hand om dig på bästa sätt, stämmer det? Vi vill oxå åka till Kalifornien...

Kram Isac och Fia

2010-05-27 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0