Snart är det Dax

Nästa Måndag börjar mitt äventyr, och jag börjar definitift att känna pressen. Bara en vecka kvar men så mycket som jag ska hinna med innan jag åker. Idag har jag spenderat med massvis med stress, Aupair sidan fungerade inte och jag behövde despirat en viss information. Jag har skickat mail och ringt runt till alla jag kunde komma på men ingen svarade. Först 3 timmar senare fick jag tag på en kvinna i Malmö, men hon kunde inte hjälpa mig utan hon skickade runt mig till någon annan som skickade mig till en annan innan jag fick svar. Om jag inte blir gråhårig av det här så kommer jag aldrig att bli det.

Men nu börjar stressen lägga sig och jag kan andas någolunda normalt igen. Biljetten är betalt och min plånbok gapar tom, men det struntar jag i, för jag ska på upplevsfärd och det är värt varenda krona. Och jag menar verkligen alla mina kronor. Nu hoppas jag bara att mitt amerikanska körkorts tillstånd ska komma så att jag kan bocka av ännu en sak från min lista så att jag kan slappna av lite.

Nej nu måste jag fortsätta har inte tid att sitta och lata mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0