Goodbye Tour

Igår fick jag mig ett ryck, kom på att jag måste åka en sista vända till mina kär trattisar för att säga hejdå. Min så kallade Goodbye tour. Men innan vi kunde komma till några släktingar så fick jag och Ullis stanna till vid frisör salongen, där Maria och Ullis testade hennes balfrisyr. det kommer nog att bli riktigt snyggt, fick i allafall se något av hennes bal live.

Efter Maria så tog vi oss till moster susanne och sa hejdå till kusin fredrik, kusin erika, och susann naturligtvis. jag fick till och med några tårar från susanne, har man världens gulligste moster eller!
Efter Susanne så åkte vi till Kusin Fia, hennes Magnus och lille Isac, jag kommer att missa ett helt år av hans liv det känns lite konstigt.
Hemma hos Fia var också Åsa och William, jag och William spelade lite fotboll han kommer att bli en riktigt bra målvakt, det märkte jag direkt. Åsa Åsa Åsa, jag jag kan inte riktigt fatta att om två månader så kommer du att ha en helt ny liten bäbis och jag måste vänta ett helt år på att få se det lilla miraklet!! Jag tror att verkligheten börjar komma ifatt mig lite! Det är lite sorgligt.

Efter Fia så tog vi oss ner på fotboll där man kan hitta Nyhammars halv befolkning när det är match. där hittade vi min mormor moster Susann, och Åsa, William och Fors familjen kom senare. Lekte lite mer med William vill ta varje möjlighet jag har. Jag fick till och med en stor hejdå kram av honom, hemligheten är att ingen annan får se.
Vad jag kommer att sakna honom! Vad jag kommer att sakna alla, men hela Trattis klaner kommer att finnas här när jag kommer hem, engång en Trattis alltid en Trattis.
Trattis is For Life...

Efter fotbollen blev det hem äta och sova, man blir trött av att säga hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0