Helvete...

Ok, ibland sa driver familjen mig till vansinne. Igar var en av de varsta kvallarna i mitt liv!
Foraldrarna i den har familjen har uppenbara problem och ingen av dom har en javla aning hur dom ska hantera och uppfostra sina barn. Dom ar tonaringar for guds skull dom kan bli sura pa varandra, det betyder inte att man som foralder maste ringa upp en psykolog eller att man kan prata med sitt barn som dom gor!!

Jag har presic natt en niva som jag aldrig trodde att jag skulle na, jag ar fly javla forbannad och just nu sa vill jag bara aka hem for att undvika att jag slar ner nagon. Naturligtvis sa ar Barbara pa semester och jag kan inte fa tag i henne forrans den 12. sa jag far lov att vanta med att prata med henne tills dess. Men just nu i denna stund sa vill jag inte vara har langre, antingen sa byter jag familj eller sa aker jag hem. For det har funkar inte for mig.

Mamma, Pappa jag alskar er, efter att ha upplevt den har familjen sa uppskattar jag er sa mycket mer, nagot possitivt. Men just nu sa mar jag inte bra av den har situationen.
Dom star och kraver respekt av barnen, men dom ger da ingen respekt tillbaka och det gor mig sa javla forbannad. Jag som blev tillsagd att foraldrar i amerika behandlar sina barn mer som vuxna an foraldrar i europa. Dom har inte traffat den har familjen.

Om jag inte far prata med Barbara snart sa ar jag radd att jag kommer att expodera,
nu far det javlar vara nog, det ar meningen att det har ska vara ett roligt ar for mig men det ar definitivt inte roligt na mer!

Det var skont att ventlilera lite men jag maste definitivt prata med Barbara.

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0