Brooklyn

Sa jag ar har och allt ar bra, flyg resan hitt var langtrakig men jag hade min ipod sa jag overlevde. konstigt nog sa var jag jatte trott nar jag steg av planet och mote Mamman Suri. Hon var sa trevlig och hon borjade prata om barnen och familjen pa engang det har ar en valdigt karleksfull mamma. Vilket nastan fick mig att vilja aka hem, saknar min Mamma!! Det tog nastan 20-25 min att ta oss till deras hus. Ett valdigt fint och gamalt trevaningshus, jag bor pa tredjevaningen alldelse sjalv. Forutom att taklampan inte fungerar och de gamla golven knackar sa ar det ett valdigt stort och fint rum. Det har ett eget kok dock sa fungerar det inte men jag har ett ialla fall. Plus eget badrum.
Jag hade lite svart att somna dock inte for att jag inte var trott men det var sa mycket ljud. forst storde jag mig pa flakten men nar jag stangde av den sa blev det for varm och man horde all trafik. tillslut sa blev det till att satta pa flakten igen. far lov att lara mig att fortranga ljudet.
Imorse nar jag vaknade sa var redan Neil och barnen vakna och lekte forfullt i deras lekrum. Dom var bada valdigt blyg forst men innom loppet av ett par minuter sa vagade Asher den aldsta prata med mig. det tog lite langre tid for Zelda. Hon var valdigt fast vid den forra aupairen som lamnade familjen da hon kom in pa en skola hemma i tyskland. Sa Zelda ar lite ledsen over det, men nar vi tog oss en promenad sa Neil kunde visa mig runt sa oppnade aven hon upp sig och vi lekte nastan hela vagen. Vi gick till Prospect Park den stora parken bara nagra blocks har ifran. Parken har ett eget Zoo och scen omrade dar manga artiskter spelar gratis under sommar helgerna. Forra manaden sa spelade Nora Jones. Nagot jag tror min syster Ullis garna skulle ha sett, jag med for den delen. Det var nagra spelningar den har helgen men jag kanner inte igen gruppnamnen.
Jag tror att det har kommer att fungera bra. klockan ar 19:16 och jag slutade jobba forlange sedan runt 17:30, sa fort foraldrarna kommer hem sa vill dom spendera tid med sina barn och jag slutar min arbetsdag. Efter maten sa tog jag mig en kall dusch, det var valdigt skont att traffa bort svettlukten, den ar inte speciellt trevlig. Men alla luktar i princip lika dant, man kan inte annat gora an att svettas bort i sommarvarmen. Hoppas faktiskt pa lite moln tills helgen sa man kan kanna sig lite freash nar jag traffar nagra av de andra aupairerna imorgon.
Sa jag ville bara saga att jag ar har flyget gick bra och jag lever.
Jag saknar alla dar hemma och hoppas att ni har det bra och njuter av sommaren.
Vi ses om 10 Manader, langtar efter er lite gran sa dar ibland nar jag har en stund over...
P.S Grattis igen Asa och Rolle till eran lilla Tilda, jag hoppas att ni har fatt paketet jag skickat er.
Ocksa ett stort grattis till min basta Maria (jag vill inte saga antligen men det finns liksom inte nagot annat ord) och henne Dennis. Vem skulle ha trott att ni skulle hitta varandra inte jag iallafall men jag ar sa glad att ni gjort det.
Dennis nagra vanskapliga ord... Maria ar min aldsta och basta van och aven da jag ar pa andra sidan jorden sa har jag inga problem med att finna medel till att allvarligt skada dig om du sarar henne. Tankte bara slanga ut det sa du vet. :)
Manga Svettiga Kramar & Pussar Fran Ett Valdigt Varmt Brooklyn.
Mollie

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Malin, min underbara vän:) Hoppas allt blir bra för dig nu! Skriv snart!!!

2010-08-02 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0