Hem

Nu ar jag pa vag till Rose min handledare for mitt andra mote den har veckan. Men den har gangen sa ar det med tagna beslut. Jag kan helt enkelt inte stanna, jag mar fruktansvart och jag gar runt och grinar och irriterad hela tiden. Det ar liksom inte jag, jag vill ju vara glad men ingenting far mig att dra pa smillbanden inga akta leenden iallafall.
Sa jag och Rose ska mer eller mindre bara ga igenom detaljerna for jag kan inte fortsatta sa har.
Jag har lite mer sjalvrespekt an det. Jag kan inte stanna har ett ar och ma pyton bara for att det ska vara en san upplevelse. Men min upplevelse ar inte en bra sadan och jag ar fardig nu.
Idag var jag sa latt irriterad att jag ar forvanad att jag inte snappte at ett av barn vid nagon tids punkt.
Nej nu vill jag bara hem och umgas med familj och vanner och lata hela den har Amerika handelsen bli nagot jag gjorde en sommar och inget mer.
Nej nu maste jag springa sa att jag inte kommer forsent till mitt mote med Rose.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman.så trist att höra men du måste ju göra det som får dig att må bra! Ska bli så kul att se dig igen, har saknat dig grymt! Hör av dig om du behöver någon att möta dig!! Älskar dig!

2010-08-06 @ 16:22:20
Postat av: Anna-Karin

Trist att du mår så dåligt, får hoppas att allt blir att kännas bättre igen så fort du sitter på flyget hem.

2010-08-07 @ 16:01:56
Postat av: Anonym

Tack men nu mar jag battre, jag vet inte vad som hander allt ar som en bergodalbana med mina kanslor. men jag blir nog kvar ett tag till.

2010-08-07 @ 19:10:21
Postat av: Anna-Karin

Huvudsaken att du känner dig gladare och blir att må bättre!

2010-08-08 @ 10:23:47
Postat av: Maria

Skönt att höra, hoppas det håller i sig!!

2010-08-09 @ 06:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0