Ahhhhhhhh!!!

Familjen har akt pa semester sa jag ar antligen ensam eller inte, familjen far deras kok, vardagsrum och matsal ommalade. sa det springer runt malare i hela huset. ytterdorrern vill inte samarebeta och jag har inget internet i huset tills den 20 september. Sa om jag vill ha nagon kontakt med omvarlden sa maste jag ta mig till wifi cafer med den barbara datorn. Vilket inte ar for hemskt, men anda. Familjen har kopt mig en liten tv att ha i mitt rum vilket ar jatte snallt problemet ar att jag bara har tva kanaler dar dom pratar engelska resten ar pa spanska. Sa datorn ar mer eller mindre min livlina.
Jag tror inte att jag kan stanna i den har familjen, och det beror inte enbart pa den begransade tvkanal urvalet eller datorn. Jag kan hantera det men jag gillar verkligen inte pappan i familjen. Han ar inte otrevlig eller nagot sant han ar bara konstig (enligt mig). Jag gillar inte maten heller och pojken driver mig till vansinne.
New York ar inte riktigt min grej heller det ar for mycket ljud och betong. Visst det var kul iborjan men nu ar jag less pa det. Vilket kan ha nagot att gora med min extrema langtan har ifran. Sa nasta helg nar jag har mitt mote med Rose sa ska jag prata med henne om det. Se om jag kanske skulle kunna ga in i rematch igen och forsoka hitta en familj som bor i en lite mindre stad eller forort. For New York ar helt enkelt inte for mig.
Jag vill verkligen stanna aret ut, men jag kan inte gora det i den har stan. Men en sak ar saker, att jag har lart mig mer om mig sjalv under de har manaderna an vad jag har gjort under hela mitt liv. som att jag ar definitivt inte en stor storstads manniska jag behover lite natur annars blir jag tokig. Man kan inte komma undan syrener och bil oljud. till och med nar man gar runt i parken sa finns dom dar hela tiden och mitt inatten nar man forsoker sova. Nej jag bohover lite gront och fagelsang och lite mindre oljud. Vilket jag inte kommer att hitta har.
Jag hoppas att allt ar bra med alla dar hemma, sa vi far se vad som kommer att handa. Om jag kommer att stanna har i New York eller dra vidare till en annan familj.
Tills nasta gang
Malin    Mollie

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Trist med internetet, måste ju höra hur det går för dig och prata lite mer på msn!

2010-08-27 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0