Deppig...

Allt ar sa javla jobbigt just nu, det spelar inte nan storre roll vad som hander i familjen na mer. Jag har bokstavligen tonat ut. Jag har i alla fall fatt tag i B och vi kan forhoppnigsvis ha ett mote pa Mandag, for just nu sa mar jag for javligt. Inget solsken i CA, inte har i alla fall.

Om jag inte kan fa prata med henne da sa finns det en risk att jag kan bryta ihop men jag tanker forsoka halla mig lugn tills dess. I dag tittade jag till och med pa flyg hem, och jag kan verkligen se mig aka hem.
Idag var en annan dalig dag som ni kan lasa ovan, jag kanner mig nagot deprimerad. I kvall sa ska jag pa bio och forhoppnigsvis sa kan jag roa mig lite och tanka pa nagot annat i nan timme.

Tjejerna ska vara hos sin faster hela helgen vilket ger mig lite utryme sa att jag kan gora nagot av min helg innan Mandagen. Naturligtvis sa ar Mandagen en full dag. Seriost nar jag sag mitt schema for forsta gangen sa tyckte jag att det var alldeles for bra. Det vissade sig vara sant och det har ar inte vad jag vill.

Sa forhoppnigsvis sa kan B komma med forslag med vad jag ska gora.
Seriost jag grater just nu, vad fan ska jag gora!?

Det ar meningen att jag ska ha den roligaste tiden i mitt liv, men just nu sa har jag nog den javligaste.
Det kan inte fortsatta sa har...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tråkigt att höra att du inte trivs. Behandlar familjen dig illa? Min moster var au pair och trivdes inte i sin första familj men den andra ville hon kanppt åka hem ifrån. Håll modet uppe!

2010-07-10 @ 00:56:58
Postat av: Maria

Så himla trist att höra, hoppas du kan få hjälp att ordna upp det på något sätt! Varma tankar åt ditt håll, många kramar!

2010-07-10 @ 18:31:56
Postat av: Fia

Tråkigt men häng i. Vi får hålla tummarna för att mötet idag går finemang så kanske du kan få en annan familj alternativt att det ordnar upp sig med nuvarande familjen. Personligen tycker jag inte att du ska åka hem, men du måste givetvis må bra =)Du vekar ju ha en helt fantastisk upplevelse i övrigt.

Kram kram

2010-07-12 @ 08:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0