Uppdatering

Forlat att jag har varit daligt pa att uppdatera, men det har hant sa mycket. Sommaren har anlant med varme, ca 30 grader varje dag. sa mycket av min tid spenderas i en bikini vid antingen poolen eller stranden.

Denna helg har jag spenderat med att ha Emmi har pa besok, (den andra svenska aupairen) det borjade med att jag hamtade henne fran stationen. varefter vi korde direkt till spectrum ett jatte stort kopcentrum som jag definitivt ska ta med Ullis om hon kommer hit och halsar pa, dom hade allt dar. forever 21 och old navy mm. Det blev en hel del kassar kan jag lova.
Nar vi tagit oss hem igen senare pa dagen sa akte vi till Mission viejo dar vi akte till the cheesecake factory och at, otroligt god mat! senare pa kvallen sa hyrde vi en film och ha oss i soffan och skrattade oss trotta, sedan blev det sang dags.

Idag sa vaknade vi och begav oss ner emot Laguna Beach nastan pa en gang, forsta gangen som jag akte pa motorvagen sjalv. det var inte sa farligt som jag trodde. Jag har en javel pa att kora bil ar allt jag tanker saga. Det var jatte vackert nere pa stranden och vattnet var inte for kallt, tyvarr sa har jag inte nagra bilder fran idag da batteriet till kameran dog. Men jag har nagra bilder fran i lordags. Efter stranden sa tog vi oss till Ikea bade jag och Emmi langtade efter lite svensk mat, vi at kottbullar i resturangen otroligt gott. Sedan gick vi till matavdelningen i affaren, jag maste saga att det ar otroligt skont att ha nagon har som ocksa blir tarogd av synen av knackebrod. Det blev lite inhandlande av svensk mat sedan tog vi oss till Yougurtland for andra gangen, det ar lite roligt att jag har fatt Emmi lika fast som mig sjalv.

Efter youghurten sa var det dags att skjussa Emmi till taget sa att hon kunde ta sig tillbaka till Riverside. jag ar otroligt stolt over mig sjalv som hittade hela vagen till stationen utan karta. Det ar bara en tidstraga innan jag kan kora runt har som om jag alltid bott har.

Just nu sitter jag hemma och har precis gatt igenom morgondagens planar med familjen, Disneyland. det blir nog en tidig kvall i dag sa att ar odentligt utvilad tills imorgon.

P.s det ar dags for alla att skaffa sig Skype sa att jag kan prata med er.
Pratade i nastan tva timmar med Marcus i fredags, forutom att det blev rundgang nagra ganger, men sa fort jag har kopt mig en ordentlig microfon sa ska det nag funka utmarkt.
Tack for prat stunden Marcus det var sa skont att hora din rost har saknat dig!

Ska forsoka att uppdatera lite oftare,
Till nasta gang ha det bra och rocka loss

Mollie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaah forever21!!! Längtar. Superbilligt eller hur?!

2010-06-15 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0