Forvirrad

Jag vet inte riktit vad jag kanner. Jag bor verkligen i en bra familj, men jag vet inte om jag trivs har..
Jobbet ar mycket kravande och det ar inget som jag ser fram emot, jag bokstavligen lever for helgerna.
Men imorgon sa ar det Mandag igen och helgen kanns sa langt bort. Tack och lov sa ska familje pa semester vecka efter sa jag kommer att vara ledig i hela 7 dagar. Sa da har jag verkligen tid att gora vad jag vill, och verkligen kanna efter om det har ar nagot som jag vill gora de narmaste 9 och en halv manaderna. For jag ar verkligen inte saker, det ar inte sa mycket hemlangtan na mer den finns fortfarande men inte pa samma intensiva satt. Utan mer en fruktan for veckodagarna, jag har atminstone lart mig vad jag inte vill jobba med.
Hatten av till dagis personal som kusin Asa, jag vet inte hur du hanterar en hel hog med ungar, for jag har problem med tva. Jag borde verkligen ga och lagga mig men jag vet att nar jag vaknar sa ar det dax for jobb.
Visst tiden rinner forbi jag har varit har i nastan tre manader och den tiden har verkligen gatt fort. Men det ar en stor skillnad pa tre manader och nio. Nasta vecka sa ska jag verkligen ta mig runt, Metropolitan, frihetsgudinnan och allt de andra. Bara sa att jag vet att jag har sett det om jag bestammer mig for att aka hem.
For jag tror inte att jag trivs, jag menar vissa delar av mig gillar New York men det ar en storre bit av mig som bara vill hem. Jag borjar undra om jag inte ska lyssna pa den delen.
Jag vet inte om jag later galen men det varkar inte vettigt i mitt huvud att pina sig igenom 5 dagar for att njuta av tva och en halv. Ar det bara jag eller ar det galen matematik?
Jag vet att mamma och ullis verkligen ser fram emot att komma hit och halsa pa men jg ar verkligen osaker.
Jag spenderar verkligen tid med att rakna ut hur lang tid jag har kvar innan jag kan aka hem. Jag menar jag vet att jag har 157 arbetsdagar kvar fast da har jag inte raknat med min semester tid. Ska det verkligen vara sa att jag sitter och tanker pa sanna saker om dagarna. Och under min arbetsdag sa raknar jag konstant ner timmarna tills jag slutar varje dag. Ska jag verkligen spendera ett ar pa det sattet?
Ahh det har ar sa jobbigt, att inte veta vad man vill!!
Sa jag tanker hugga i och overleva den har veckan sen njuta av min lediga vecka och verkligen ta den tiden med att tanka och kanna efter for jag maste ta ett beslut snart.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Synd att det fortf inte känns riktigt hundra :(

2010-08-16 @ 23:59:14
Postat av: Malin

nej det gor ju inte det. Vet liksom inte riktigt vad jag vill :/

2010-08-17 @ 00:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0